Kolay ve Kalıcı Ofis Temizliği
Kolay ve Kalıcı Ofis Temizliği; Ofislerin içine düştüğü en büyük sıkıntılardan biri çalışanların tesadüfen ya da bir eşya yerinden kaldırıldığında, tozlu ortamda yaşadığını fark etmesidir. Can sıkıcı bir durumdur. Çünkü çoğu zaman ofis çalışanlarının temizliği kontrol edecek vakti yoktur. Bu durum çoğu zaman sıkıntı yaratır. Önemli olan bu durumu önceden kestirip ona göre yol almaktır. Acil toplantılar, yada denetimler öncesi panik durumu oluşmaması için neler yapılabilir? Kolay ve Kalıcı Ofis Temizliği.
Kolay Ofis Temizliği; Öncelikle bakış açımızı değiştireceğiz. Temizliği bir defalık bir iş gibi görmeyi bırakıp devamlılık oluşmasını sağlayacağız. Öncelikle ofis yetkililerinin bu konuda çok uyanık olması lazımdır. Bu devamlılığın sonucunda kontrol mekanizmamız azalacağı gibi zamanla ekonomik yönden katkıları ile temizliği hemen hemen bedavaya getireceğiz.
Ofis Temizliğinde Kalıcılık; Devamlı temizlik maliyet değildir. Aksine çalışma gücü ve rekabeti artırır, hijyen uygulamaları motivasyonu yükseltir. İşe hastalık dolayısı ile gelmemeler azalır. Çalışanlara adeta evlerindeymiş gibi konfor sağlanır. Kontrol etmek kolaylaşır çünkü temizlik şirketleri, işe uygun personeli yerleştirip zamanla kalıcılığı sağlar. Bunlar aslında önemli detaylar.
Ofis Hizmet alıcısı, bana ne davranışı içinde olup parayı veriyoruz. Nasıl olsa yapacaklar diye bakıp acele ucuz ofis temizlik şirketi arayışına girmiş ise balık baştan kokmuş demektir. Hiçbir iş güvenliğine, personel niteliklerine, temizlik şirketi özelliklerine, sunulacak uygun program akışlarına, piyasadaki kalıcılığına, çözüm ortağı olabilirliğine bakmadan taşeron çalıştırma düz mantığı ile iş buyurmak aslında işin kolayına kaçmak değil, firmaların başını derde sokmaktır.
Kalıcı temizlik programları ile sözleşmelerin en az yıllık yapıldığı durumlarda, temizlik personelinin iş güvencesi artar, işe bakışında olumlu değişimler gözlemlenir, yıllık adaptasyonu baştan kurulur. Yıl içinde dönüşümlü yapılacak işler sıralanır, öncelikli olanlara dikkat edilir. Mesela, kalıcı cila uygulamaları ve dış cephe cam temizliği gibi konular program dahilinde belirli aralıklar ile yapıldığı için acil toplantılar, denetimler yada herhangi bir durumda, ofis çalışanlarının yüzü kızarmaz.
Yıllık ofis temizliği aboneliğinin sunduğu bir yararı da, herhangi bir neden ile işe gelemeyen temizlik personelinin yerine başka personeller yönlendirilir ve temizlik firması program listelerine bakarak hareket edilir. Program listeleri işin başında hazırlandığı için önceden kayıtlıdır ve firmanıza özeldir. Halbuki personel teminini kendi sağlayan firmalarda bu durumda dışarıdan günlük personel arayışına geçilir ve ofis çalışanının bir günü bu iş ile geçer. Aslında bir laf vardır ya astarı yüzünü geçer. Aynen o cinsten bir durum oluşur.
Devamlı yapılan temizliklerde, ofis eşyalarının ömrü uzar, temizlik belli saat ve programlar içinde ve ağır akışlı yapıldığı için kırılma ve dökülmeler hatta iş kazaları azalır. Günlük acil temizlik taleplerinde ise bir günde bir bina yada katı bitirme zaruriyeti vardır. Ofislerde hem gürültü kirliliği, hem ortam zeminlerinin ıslaklığı ve nemi gibi etkenler ile kabus halini alır, personel rahat iş göremez. Dip köşe rahat temizlenemez.
Temizlik Şirketleri, 30 yıldan bu yana hizmet veren bir temizlik şirketi olmanın yanı sıra müşterisinin çözüm ortağıdır. Sektörde işe uygun personel istihdamı yapmanın yanı sıra piyasada yıllık değil beş yıllık kalıcı anlaşmaları ile ün kazanmıştır. Hijyenik ofisleriniz olsun.